Doświadczenie

Katarzyna Kowalewska

Katarzyna Kowalewska doświadczenie zawodowe zdobywała w Telewizji TVN jako osoba odpowiedzialna za kampanie reklamowe telewizji, zakup mediów, kreację oraz system identyfikacji graficznej. Następnie pracowała w telewizji TVP jako Manager ds. PR Biura Reklamy TVP, gdzie odpowiadała za budowanie relacji z największymi klientami BR TVP. Ostatnio jako Dyrektor Marketingu w telewizji TV Puls budowała dział marketingu, odpowiadając za PR, marketing, badania i autopromocję. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobyła szerokie kontakty w branży mediowej oraz praktyczne doświadczenie zawodowe z zakresu strategii marketingowych i PR-owych, a także z zakresu budowy oraz wprowadzania na rynek nowych marek.

Jacek Jagłowski

Jacek Jagłowski wieloletni prezes wytwórni muzycznych: Warner Music Polska, Sony Music Polska oraz polskiej niezależnej wytwórni QL Music, dyrektor marketingu Universal Music Polska – specjalista polskiego i zagranicznego rynku muzycznego. Twórca takich sukcesów jak: płyta Upojenie Pata Matheny’ego i Anny Marii Jopek, która sprzedała się w nakładzie ponad 120 tys. egzemplarzy, czy wydawnictwa zespołu Hey i Kasi Nosowskiej. Na swoim koncie ma także pracę managerską oraz kreowanie młodych artystów. Posiada szeroką wiedzę oraz doświadczenie z zakresu zarządzania, marketingu muzycznego a także funkcjonowania światowej branży fonograficznej i międzynarodowych trendów muzycznych.

Agnieszka Śliwa

Agnieszka Śliwa ponad 12 lat doświadczenia w marketingu i komunikacji – zarówno w międzynarodowych korporacjach, jak i po stronie agencji reklamowych i PR. Posiada szerokie doświadczenie we wszystkich aspektach tworzenia oraz implementacji strategii marketingowych, w tym komunikacji marketingowej, ATL, BTL, CRM, internetu, planowania mediów oraz badań rynkowych. Przez wiele lat była odpowiedzialna za przygotowywanie i egzekucję strategii komunikacyjnych dla klientów z różnych branż, takich jak: IT, energetyka, ubezpieczenia, telekomunikacja, finanse, usługi prawnicze, FMCG, beauty. Ekspert w strategicznym doradztwie w zakresie kształtowania wizerunku marek i firm oraz doradztwie kryzysowym.